کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317824 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت هوش مصنوعی بینگ را به فضای کاری اج اضافه کرد

مایکروسافت اخیرا به صورت پنهانی، سند راهنمای مایکروسافت اج ورک‌ اسپیس (فضای کاری) را بروزرسانی کرده است تا جزئیات بیشتری در مورد «فضای کاری اج با هوش مصنوعی بینگ» اضافه کند. در این بروزرسانی، شرکت مایکروسافت هدف و کاربردِ افزودن این گزینه در اج را توضیح داده است. همچنین محدودیت‌ها و سایر عوامل مربوط به این قابلیت را شرح می‌دهد.

در حال حاضر، اج دو گزینه برای «فضای کاری با هوش مصنوعی» دارد، یکی به طور خاص برای بینگ و دیگری احتمالا برای موتورهای جستجوی دیگر، همانطور که از پرچم‌ های زیر مشاهده می‌کنید. مایکروسافت آزمایش این قابلیت‌ها را از دسامبر سال گذشته آغاز کرده است.

 

مایکروسافت هوش مصنوعی بینگ را به فضای کاری اج اضافه کرد

 

علاوه بر این، مایکروسافت همچنین اضافه کرده است که «فضای کاری اج» پرس و جوهای جستجوی کاربران را ذخیره نمی‌کند و این قابلیت با پیروی از دستورالعمل‌های «هوش مصنوعی مسئولانه» (RAI) مایکروسافت توسعه یافته است.

برای علاقه‌ مندان، قابلیت «فضای کاری» در اکتبر ۲۰۲۲ برای بخش سازمانی و بعداً در آوریل ۲۰۲۳ به عنوان پیش‌ نمایش برای مصرف‌ کنندگان در دسترس قرار گرفت.

 

در اینجا آنچه مایکروسافت در مورد «فضای کاری اج با هوش مصنوعی بینگ» و جزئیات surrounding آن می‌گوید، آمده است:

فضای کاری اج با هوش مصنوعی بینگ فضای کاری اج را می‌توان با استفاده از هوش مصنوعی از طریق Bing.com ایجاد کرد. هنگامی که یک جستجوی وب در Bing.com انجام می‌دهید، ممکن است گزینه ایجاد یک فضای کاری اج جدید را مشاهده کنید. اج از پرس و جوی جستجوی شما برای پیشنهاد گروه‌های تب و وب‌ سایت‌های مرتبط استفاده می‌کند. «فضای کاری مایکروسافت اج» پرس و جوی جستجوی شما را ذخیره نمی‌کند.

 

فضای کاری اج با هوش مصنوعی بینگ چیست؟

اگر در اج وارد شده باشید و یک جستجوی وب در Bing.com انجام دهید، ممکن است ویجتی در صفحه جستجوی بینگ با گزینه ایجاد یک فضای کاری اج جدید مشاهده کنید، به شرطی که موضوع شما در لیست محدودی از پرس و جوها باشد. مجموعه محدودی از پرس و جوها شامل کارهای خودت انجام بده، مسافرت، دستور پخت غذا و املاک و مستغلات است. اگر انتخاب کنید که فضای کاری را باز کنید، یک پنجره فضای کاری جدید برای موضوع شما با تب‌ های مرتبط ایجاد شده با هوش مصنوعی به طور خودکار باز شده و در گروه‌های تب سازماندهی می‌شود. «فضای کاری مایکروسافت اج» پرس و جوی جستجوی شما را ذخیره نمی‌کند.

فضای کاری اج با هوش مصنوعی بینگ مطابق با دستورالعمل‌های «هوش مصنوعی مسئولانه» (RAI) مایکروسافت در حال توسعه است و برای رعایت سیاست‌های RAI مایکروسافت و بهترین شیوه‌های RAI آزمایش می‌شود.

 

هدف مورد نظر برای فضای کاری اج با هوش مصنوعی بینگ چیست؟

فضای کاری اج با هوش مصنوعی یک راه جدید برای شروع یک پروژه به طور مستقیم از جستجوی بینگ است. فضای کاری ایجاد شده با هوش مصنوعی با برگه‌ هایی پر شده و بر اساس گروه‌های برگه سازماندهی شده است که با موضوع جستجو مرتبط هستند.

 

محدودیت‌های فضای کاری اج با هوش مصنوعی بینگ چیست و چگونه می‌توان آنها را به حداقل رساند؟

در حال حاضر، لیست محدودی از پرس و جوهای جستجو وجود دارد که با تایپ کردن آنها در جستجوی بینگ، به شما امکان ایجاد یک فضای کاری با هوش مصنوعی را می‌دهد. از آنجایی که این یک لیست محدود است، پرس و جوهای خارج از محدوده، مانند عبارات جستجوی نامناسب، این قابلیت را فعال نخواهند کرد. یکی از محدودیت‌ های داشتن مجموعه‌ای ثابت از پرس و جوها این است که هیچ پرس و جویی در مجموعه وجود نخواهد داشت که گزینه ایجاد فضای کاری را نداشته باشد. همچنین، پس از ایجاد فضای کاری، نمی‌توانید تب‌ های با مدیریت هوش مصنوعی بیشتری به فضای کاری خود اضافه کنید، اگرچه می‌توانید به صورت دستی تب اضافه کنید. اگرچه پرس و جوها از قبل غربالگری شده‌اند، اما همچنان احتمال کمی وجود دارد که نتایج به دست آمده با موضوع مطابقت نداشته باشد.

 

چه عوامل عملیاتی و تنظیماتی امکان استفاده موثر و مسئولانه از فضای کاری اج با هوش مصنوعی بینگ را فراهم می‌کنند؟

فهرستی صریح از پرس و جوهای جستجوی گنجانده شده وجود دارد و فقط برای آن پرس و جوها فضای کاری با هوش مصنوعی ایجاد می‌شود. این امر باعث افزایش احتمال مفید و مرتبط بودن فضای کاری‌های ایجاد شده با پرس و جو می‌شود

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50277 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/20 تعداد مشاهده: 770
سافت گذر